Inte acceptabelt

Jag ber om ursäkt för att det är så långt mellan mina inlägg. Jag vill mer än vad som är möjligt. Ville accepterar inte alls att jag sätter mej vid datorn. Allså så blir det ingen datortid så länge han är vaken om dagarna.

Nu ligget barnen i sängarna och hästarna är nattade. Även grannens hästar har jag varit och tagit in och nattat, har även varit lite fölvakt idag. Grannen har ett sto som ska föla så jag har kollat lite på henne idag. Men allt verkar lungt, lite för lungt. Jag börjar bli lite fölsjuk nu när jag inte ska ha några egna i år.

Måste även klaga lite. Jag har en tid haft ont i ett knä, det kom i samband med att jag köpte nya gummistövlar som var höga och styva. (i höstas) Jag går lite utåt med mina fötter. (på vintern ser det ut som ett traktorspår där jag har gått) Men jag tror att stövlarna lixom rätade ut mitt ben. Men jag slutade använda stövlarna och det kändes då mycket bättre.
Nu har jag ont som in i den i knät. Detta hindrar mej nu från att gå på friskis och att gå långt. Jag knaprar panodil/avledon för att lindra, smörjer även med voltaren. Men inget hjälper.
Nu den här veckan så har jokke haft frivecka och jag passade på att ringa sjukhuset. Men jag fick ingen tid. Dom skulle skicka ett brev..........
Jaja, då får jag väll en tid när allt är uppoch ner som vanligt.

Nu ska jag gå och tycka lite synd om mej själv i soffan. 

                                   
                                 Olle trode att han var smart som gömde godisskålen i fönstret, men Ville  
                                 tar sej fram överallt .                            


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: ja du har ju många hästar och barn att ta hand om, så det förstår jag :)

2011-03-25 @ 21:16:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: sofie

Tusen tack underbaraste du! :) Lycka till idag på träningen!

2011-03-26 @ 11:12:26
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: Camilla

Trist att du inte fick någon tid :( Hoppas brevet skyndar sig!

2011-03-26 @ 14:14:19
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: ja :/

2011-03-26 @ 18:52:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Ja. :) I 50 kom hon ju igång sen iaf, men låste sig ju på det där attans hindret. haha.

2011-03-26 @ 19:04:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0