Inomhus SM

Sitter och kollar online resultaten för inomhus SM i hoppning nere från Helsingborg.
Fick i sista stund förfrågan om jag kunde hänga med min kusin ner dit. Men tyvärr är det lite annat att ståi i helgen så det gick inte att ordna:(

Dagens lekdejt i simhallen blev inställd. Olles kompisa hade vist åkt på magsjuka. Tråkigt. Tur att jag inte hade nämnt det för Olle tidigare.
Olle har ialafall hjälpt mej i stallet. Han körde in några kärror spån medans jag mockade. Vatten till hagen fixade vi åxo.

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen nu när badandet blev inställt. Hade ju tänkt rida i ridhuset idag mycket pga att det är isgata på min vanliga ridväg. Eller det var ju det igår iallafall. Kanske har det smälltit bort idag?

Nu har vi väckt Jokke iallafall så vi får se hur dagen slutar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hua för magsjuka!

2011-03-11 @ 13:35:44
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: niki

fin blogg och header! :D

2011-03-12 @ 00:37:13
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0