Här var det mörkt

Man kan tro att jag tänker klimat smart och har släckt ner min dator. Men så är det tyvärr inte. Datorn är igång men det är ingen Mia som har tid över att sitta vid den.

Igår var Widde och jag på Qvillö. Så roligt att äntligen vara på G igen. Hoppas att jag snart kommer dit igen.

Både idag och igår så har vi pysslat med hagarna. Idag kom även svärfar förbi, det var trevligt.
En häst är riden änså länge. Åkte till ridhuset med Possan idag. Igentligen känner jag inte alls för att rida idag när det blåser och är så kallt ute. Men jag tog mej i kragen och åkte till ridhuset en sväng iallafall. Dom andra två herrarna ska ut i skogen och ta det lite lungt, jokke har lovat mej att han ska följa med mej ut en sväng efter maten.

Nu skriker Jokke på mej, nått jag måste göra. Ingen rast ingen ro.

Hoppas ni har det toppen!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Härligt att ha varit o tränat :)

2011-03-27 @ 20:29:51
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0