Gymnastiska övningar

Har pricis kommit hem efter ett core pass på friskis. Jobbigt var det!
hade lite gymnastiska övningar i förmiddags på hoppträningen åxo. Det blev en katapult avramling eller nått liknande. Men jag fick inte ont iallafall.
Nu är iallafall den nya hjälmen invigd i gruset!

Har fösökt ringa en massa "ärenden" idag.
                    
 Men tyvärr var det inte så många jag fick tag på som jag hade önskat. Försöker få till en sadelprovning till hästarna och så ska jag ha tar på lite IR till Widde.
Det som lyckades var iallafall att ändra mitt mobil abonemang och så har jag bokat in en dressyr lektion på onsdag åxo. Gött!

Nu ska jag nog ta och gosa ner mer i soffan och sluka lite vatten!


Kommentarer
Postat av: caroline

SV tack:)

2011-03-18 @ 16:16:15
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0