Godmorgon fredag!

Solen skiner och det blåser full storm ute...... låter det som iallafall.
Ville och jag är vakna och i full gång med dagen. Olle han sover vidare lite till. LYX för han!
Idag ska Olle och jag ha lekdejt i simmhallen. Men jag har inte berättat det för Olle än. Ska bli en liten suprice för han:) Han blr så jobbigt tjatig om han vet långt innan. Så jag övar på att vara tyst.

Hästarna ska bli ridna ikväll när jag kommit hem. Så är det iallafall tänkt.

Vad tror ni om vädret? Tror ni att snön försvinner nu eller ska det jävlas och komma mer snart igen?
Hörde nått om 10 plusgrader nu till helgen. Det skulle absolut inte sitta fel!

Lite ont om tävlingar nu. Nästa blir inte förrens i april. Men det gör inte så mycket. Vill ju ändå inte gå för fort fram med Widde.

Nu ska jag hälla upp mitt te och njuta för en stund!
                                                                  
                                                                                 bilden är från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0