GOD morgon

Mmm.... änså länge så är det fatiskt en bra morgon. Och då syftar jag på solen!
Ville är redan ifull gång med att leka. Olle ligger kvar å grisar i sin säng och Jokke jobbar.
Ville och jag väntar in Olle för lite frukost, känns som att han borde komma snart.

Vet inte rikgit hur det blir med ridningen idag. Skulle passa hästarna fint om dom kunde gå i ridhuset men jag vet inte om jag fixar det själv. Ser underlaget bra ute så får dom väll gå i skogen iallafall.

Nu blir Ville butter för att jag sitter här så det är lika bra att leka lite med han.

Ha en bra da!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Mia jag kan inte dela míg i två imorgon tyvärr skulle gärna vilja men tävlingen ligger så sen imrogon så kommer aldrig hinna! Men ringer dig om det sen Hoppas du haft en skön dag idag nu när solen varit framme ;)

2011-03-19 @ 12:43:56
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0