Endast Mia är vaken

Jaha, det här huset sover. Det är bara jag som är  vaken.
Hästarna är fodrade och utsläpta och jag kollar på Big Brother riprisen. Måste bara säga att Rodney får mej att kräkas.
Så nu var det sagt.

Trode att jag skulle blåsa bort igår när jag var ute och red. Shit vad det blåste. Men det är ju bra att det torkar upp iallafall.
Idag är det ridhuset som gäller med två av hästarna. Den ena ska gå på tömm och den andra ska ridas. Den tredje får gå i skogen.

Nu måste jag springa in till tvn igen.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Ja hon blir väldigt istadig av travhoppningen :S

2011-03-25 @ 09:02:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0