En kväll i parken!

Nu ligger barnen i sina sängar och försöker sova.
Vi har tillbringat en timma i stadens folkpark och lyssnat på mora träsk.
Frågan är om det var värt 80 spänn var!?

Oki, dom körde bara såna där gammla godingar som man själv lyssnade till när man var liten. Men Olle verkar inte vara mottaglig för sånnthär.
Det var en massa barn där, och väldigt många som Olle känner från dagis, bla hans bästa kompisar. Alla barnen satt så ordentligt på golvet och lyssnade och gjorde rörelserna till musiken. Men INTE Olle. Han sprang runt i hela lokalen som om det vore en löparbana. Vad är felet?
En mamma vill att ens barn ska vara mest som alla andra...eller har jag fel? Jag vill att mina barn ska vara som alla andra. Inte sticka ut, utan bara göra som man ska.
Jag ska inte klandra honom för mycket men jag är besviken:(

Ville därimot var snäppet duktigare. Han satt och gjorde lite rörelser i mitt knä en gång i bland och resten av tiden gick vi mest runt. Han stannade upp vid en tjej som satt i rullstol och kollade länge på henne. Han blev väldigt intresserad av rullstolen och satt och kände på hjulen osv. Tillslut skulle han börja trycka på en massa knappar så då fick jag rycka in och förflytta honom. Tjejen i rullstolen och hennes assistent verkade iallafall inte ha nått i mot oss.

Summa kardemumma av kvällen blir nog iallafall att vi inte rikgit kan vara bland folk med våra barn. Eller?

Snart ska jag ut till stallet och kvällsfodra och göra det sista inför tävlingen i morrn. Sen blir det bara soffan, godis och älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

äsch då, han kanske inte är intresserad av just det :)

2011-03-04 @ 21:05:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mysigt

2011-03-04 @ 21:49:04
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

sv: ja varför kunde allt inte bara läkt fint... vi slapp betala detta besök vi åkte in på igår tror de va för att dom gav en för liten tratt :/

2011-03-05 @ 09:38:35
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: sandra

ditt inlägg får mig att tänka på sista avsnittet av solsidan... skämt och sido... alla är väl inte lika... tur är väl det.. tänk såhär.. det kunde varit värre! kramar

2011-03-05 @ 16:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0