En härlig dag

Det har varit en bra dag idag.
Jag har lekt en massa med mina barn vi har varit både inne och ute och haft jätte skojj.
Ville har gungat för andra gången i sitt liv och han gillar det verkligen. Olle och jag ha "gissat bajset" på alla olika bajshögar som ligger i trädgården. Hare, rådjur, hund och häst. Han kan dom allihopa nu:)




Inne har vi byggt med lego och jag har även städat iordning på Olles rum. Jag kan inte låta bli att göra det när jag lixom ändå är där.
Om jag inte skulle rensa undan försöt så skulle det inte finnas nånstans att sitta.

Nu ligger båda barnen i respetive säng och håller förhoppningsvis på att somna.
Själv ska jag njuta av att bara vara och gosa ner mej i soffan och läsa lite.

Pom blev riden i skogen idag och Widde och jag tog en skritt tur barbacka. Tyvärr kunde jag inte rida Possan.
När jag kom tillbaka med Widde var jag aldeles yr. Troligtvis var det pga smärtan i min nacke och axlar. Vet inte alls vad som har hänt. Jokke gjorde ett fösök att massera men det hjälpte föga.
Har iallafall betällt en massage tid men det fans inte tid förrens på torsdag kväll. Nåja, bättre sent än aldrig.

I morrn blir det iallafall en "Possan dag". Jag ska ju träna dressyr på kvällen och då tar jag med mej Pom. Widde ska ha en vilodag i hagen. Så det blir gott om tid för Possan. Ska försöka hinna med lite uppränsning i hagarna åxo. Lite silageplast som blåst i väg och lite staket som sitter på sniskan.

Så var det med det!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0