En bra natt

Som rubriken säger så har jag haft en bra natt.
Ville fick alvedon och nässpray innan han la sej i går och han har sovit relativt bra i natt. Välling en gång och några omstoppningar bara. Sen sov vi till klockan 8. Så länge har jag innte sovit på länge, det var skönt.
Olle hade iof vaknat men Jokke hade stängt på tvn på hans rum så han satt i sängen och kollade på bollibompa.

Ska nog vänta lite med att gå ut till stallet så Ville hinner bli lite trött igen så han kan vara i vagnen. Det blir så jobbigt för han att kluffsa runt i overallen när han är sjuk. Det räcker att bara "vara" när man är sjuk. Leka går ju alltid iof men jag tycker att det är dummt att han "anstränger" sej.
Nu sitter han här i mitt knä och kollar när jag skriver. Han har lite svårt för att hålla bort fingrarna dock.

Hörs senare......

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Skönt att få sova. Tog sovmorgon i morse jag med, hade en snorig dotter i sängen i natt och då sover man inte helt 100 bra.

2011-03-07 @ 09:50:41
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0