Då var det måndag igen

Ja, då var det måndag igen. Den här veckan är allt som vanligt igen. Jokke jobbar igen och jag är själv med barnen. Vi har redan kommit igång lite med dagen, eller vi är iallafall påklädda och har ätit frukost.
När jag gick upp vid 6 för att ge Ville välling blev jag inte specielt glad av att se att det hade kommit ner nått vitt helvete och lagt sej på marken. Dock så ser det ut att smälta bort nu under dagen. Hoppas!

Idag står det nog inget speciellt på shemat, mest stalltjänst och ridning.

Jag blev så glad att jag hade fått ett inlägg av min gamla kompis Anna här på bloggen, och i glädjens iver så råkade jag klicka bort inlägget:( Förlåt stumpan!
Så jag svarar här istället.
Jag förstår att du saknar din häst. Kanske flyttar du hem till honom snart?? ;) Hehe! Hoppas att vi ses snart igen!

Nu ska jag försöka setill att Villes lekbehov blir tillsett. Men snart drar vi oss ut mot stallet och lite mockning.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: ja det är en del kvar. bild från igår! är inte direkt i skugga, men tror vi fått mer snö här än vad det är i stan. brukar vara skillnad bara på den korta biten. :P får alltid mer regn också

2011-03-28 @ 09:21:17
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Usch ja, ännu mer snö!

2011-03-28 @ 09:43:34
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snö här med!!

2011-03-28 @ 13:26:37
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0