Då börjar vi om från början igen

Idag är det inget specielt inplanerat under dagen. Pom ska få lite el behandling till kvällen men annars är det lungt. Men min planering brukar ju inte hålla så det blir nog nogra avstickare även idag.

När hästarna var fodrade och utsläppta i morse så satte jag mej i soffan och kollade på gårdagens Big Brother. Jag har kommit på att reprisen går klockan 7 på morgonen och det är pricis när jag kommer tillbka in från stallet. Så jag kokade lite te och gosade ner mej i soffan:)
Fick ganska snart sällskap av Olle oxå...mysigt:)

Idag känner jag mej riktigt seg. Jag kom inte in från stallet förrens vid klockan 23 i går kväll.
Widde och jag var ju i Västervik och hopptränade igår kväll. Han gick super bra. Jag kan inte fatta att det kan vara så stor skillnad från gång till gång.
Jag tror att det hjälpte mej själv en hel del attjag satt och galopperade över en bom i söndags. Jag hade ganska så bra "öga" igår faktiskt.
Men vi fick en liten nedgång på slutet tyvärr. Jag tror att  Widde blir rätt så trött speciellt när hindren blir lite högre. Vi hoppade iallafall lite linjer på 115 cm. Och det är snäppet mer än vad han brukar gå.
Till slut blev allt bra iallafall och det var en glad Mia som åkte hem med förhoppningar på Lördagen.



Nu är det dax att börja dagen på Rosenlund!

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson

Kul att det går så bra med Widde!

2011-03-03 @ 09:24:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Sofie

superfin häst! :)

2011-03-05 @ 10:21:21
URL: http://hhoneybee.blogg.se/
Postat av: Lisabet

Fin häst du har! Trevlig läsning på bloggen också :)

2011-03-08 @ 00:18:18
URL: http://llidholm.blogg.se/rullskridskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0