Behöver jag säga det?

Behöver jag äns säga att jag inte har ridit eller kommer rida en enda häst idag. Jag skiter idet! Jag strejkar!!!  Blir så less....

Nu berode det kasnke inte enbart på snön att hästarna får vila idag. Det berode även mycket på att jag helt enkelt inte han efter som Jokke började jobba vid 12. Med andra ord så var det inte så lätt att rida och göra klart stallet på 2 och en halv timma.
Mest ledsen är jag över Possan. Hon är ju under igångsättning och behöver röra på sej. Widde mår inte heller bra av att stå. Skit åxo! Men för Pom gjorde det inte så mycket.

Jokke har inte hunnit ploga av nånting heller så vi kommer att förbli insnöade här hemma. Jag tog dock och skottade lite utanför dörren, men det är det ända. Om Ville vill sova idag så får han göra det i sin säng. Jag tänker inte dra ut vagnen i all den här snön, så är det bara.

Idag ska jag bara ha en härlig inne dag med mina barn.
Jag tar mej ändå ingenstans för jag har ingen bil.

Måste bara avslutningsvis på minna er om att jag idag verkligen HATAR SNÖ! Om ni på nått vis inte hade förstått det innan. 

                                                     
                                                       bilden är från google 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hatahatahatahata snö!!!

2011-03-18 @ 21:15:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0