Äckliga flugor

Det har kommit ner några flugor från våran vind. Dom tror nog att det har blivit vår eller nått. Dom är så där äckliga krypande och lata. Dom ligger och surrar på rygg påde lite här och där. 

                                                                

Alla tre hästarna har blivit ridna. Possan var jätte pigg och glad. Det smittar av sej på mej kan jag säga:)
Widde och jag skrittade ut på långa tyglar. Jag sattsade hårt och gav mej i väg barbacka. Jag lyckades att sitta kvar hela vägen:) Dock var han lite rädd där han och Jokke gick omkull häromdagen. Det är en skylt som varnar för gupp i vägen och den brukar ju vanligtvis inte stå där. Rätt häftig känsla när man verkligen känner hur alla musklerna i hans kropp spänner sej under mej. Men vi kom förbi på trippande tår.
Pom var tyvärr inte lika fin idag som han var i går. Bättre lycka nästa gång!

Jag skulle vilja gå på friskis i kväll och min Sofie kan inte följa med;(
Nån annan som är sugen?

Måste gå och stretcha mina lår nu tror jag...ajaj..... blev inte bättre efter barbackaridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0