Tjohoooo

Läget med er idag då??
Själv är det bara bra. Inget speciellt utan bara så där vanligt.

Nu har jag kommit in efter att ha smörjt och fixat iordning Poms grejjer inför i morrn. Agneta ska tävla honom i Svarttorp åt mej och jag tycker att det är lyxigt att kunna stå på marken brevid å titta på:)
Dock så känns han trött och seg. Han har gjort det sen tävlingen förra helgen, men han har tagit det lungt nu hela veckan så nått annat kan jag tyvärr inte göra för han.

Jag har ridit Widde i paddocken nu i två dagar i rad, han har varit toppen fin! Men eftersom jag inte har fått min nya sadel än så står jag upp i lätt sits i galoppen, rätt jobbigt måste jag erkänna!

Possan hon brunstar på som aldrig förr. Därför har hon åxo tagit det rätt lungt i veckan. Mestadels han hon fått skritta i skogen. Hon ska ju starta i Svarttorp på lördag.

Nu väntar jag på att min Jokke ska komma hem från affären så vi kan svänga ihop lite varmamackor. Vi åt middag tidigt idag då vi grillade och gjorde ungsstekta rotfrukter. Lyxigt värre så där på en torsdag:)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm, varma mackor! Gott!

2011-06-17 @ 10:31:35
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0