Tävlingsdag

I dag har vi varit iväg och tävlat. Jag red på Possan och Agneta red på min Pom Boy.
Agneta och Pom var nolla i 90 cm och i 1m så tror jag att dom stannade på 12 fel varav ett stop. Riktigt bra prestrerat för att vara Pom på en tävlingsplats!!! Super credd till Agneta för den insattsen!

Jag själv red Possan i 1m och där stannade hon på en löjlig grind som jag inte riktigt kan svara på varför. Sånnt händer bara helt enkelt!
I 1,50m så gick vi noll nolla och kom på tredje plats. Resultatet är jag ju nöjd med att vi nolllade och så, men min egen ridning är jag verkligen inte nöjd med. Att jag aldrig ska lära mej att rida ordentligt. Nu på dom här "låga" höjderna borde jag ju verkligen kunna sätta min ridning. Men inte:(

Det har ändå varit en lyckad dag i stort. Tyvärr blev det ingen rdning för Widde idag. Orken fattades.

I morrn ska jag vara funktionär hela tävlingsdagen och därefter hem och rida mina tre hästar. Det spörs hur mycket det regnar i natt. Kommer det inget regn måste jag vara på pävlingsplatsen tidigt för att vattna. Regnar det för mycket måste jag åka dit för att ösa bort vattnet. Hoppas att det kommer lagom mycket för då kan jag få en lungn morgon:)

Jaha gott folk, nu säger jag Go kväll för denna gången!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

oj red du 1,50 mia ;)

hihi! grattis :D

2011-06-13 @ 21:50:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0