Tappert försök

Det blev lite uppehåll i regnandet vid 18 tiden. Då passade jag på att springa ut till stallet och tänkte hoppfullt ta en sväng i skogen på en av hästarna. Jag han lagom sadla så började det regna igen. Men vid det laget så hade jag ju redan bestämt mej för att rida så jag red minsann ut iallafall.
Possan var det iallafall som fick ut och röra på sej lite. Tid vis gick hon faktiskt väldigt bra.

                                            


Idag har jag börjat tvätta stallet. Två boxar klara......bara tio kvar:/
Men det känns bra att bara ta några itaget iallafall.

Som vanligt är det bara en massa skit på tvn ikväll. Jokke och jag har ägnat oss åt tv spel dom senaste kvällarna och det lutar väll åt att det blir så även ikväll.

Vad har ni hittat på i regnet idag??

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hade ju skapligt väder i går, så jag och dotter for och kollade på dressyrtävlingarna, Prix S:t George var skoj att se.

2011-06-20 @ 23:10:45
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0