Skit dag

Idag har det bara varit en jävulsdag från början till slut. Eller nja, i slutet blev det väll lite bättre.



                                                            
Började med att bli arg på barnen redan innan jag klivit upp ur sängen, sen fortsatte mitt dåliga humör resten av dagen. Bättre blev det inte när jag red ut och hela himmlen öppnade sej över mej. Jag galopperade för glatta livet och ville mest bara komma hem så fort som möjlig. När jag väl var hemma igen så slutade det såklart att regna och sen dess har det varit strålande väder. Min vanliga tur.

Nu på kvällen var jag med en kompis som tränade för Peter Eriksson. Tyvärr var det inte så publikvänligt där så jag hörde inte mycket alls vad han sa trots att jag hängde över staketet.


Idag är jag mest bara trött och less på det mesta så det blir att hoppa i sängen och hoppas på en bättre morgondag.



                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0