Skilda världar

Kom hem för en liten stund sedan från Qvillö. Där regnade det som bara den och åskan dundrade på, blixtrarna var flera åt gången, och det hade även dragit fram en tromb där och fällt en massa träd och ledningar. Annat mot här hemma, här är det fortfarande bara klibbigt, varmt och kvavt. Men just nu så gör mej värmen ingenting. Jag är rätt frusen efter att gårtt omkring dyngsur.

Träningen hölls på gräs idag och det har Pom aldrig gått på "på riktigt". Så det var nytt för han. Han var spänd och inte så villig. Men han gick två fina rundor på en liten bana iallafall.

                                                               

Jag tycker att det är så lustigt att det kan komma så mycket regn på ett ställe medans det är så här tort och varmt på ett annat.

Nåja, nu hoppas jag iallafall på att Pom ska vara redo för tävling på lördag.  

                                          

Han är ändå rätt fin min lilla häst!

                        
                                                           Älskar Pom Boy!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefin!

2011-06-09 @ 22:36:56
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0