Mycket nu

Hinner inte rikgit med att sitta framför datorn nu, så tyvärr blir bloggen lite lidande.

Idag har jag iallafall tömkört tre hästar, det känns i fötterna!
Sen så har jag även hjälpt till och lastat en häst som skulle komma hit. Sist dom försökte så gick hästen genom taket och pajjade transporten. Idag gick det bättre och nu står han här ute i stallet.

Det är typ det ända jag har gjort idag.... känns inte som att jag har hunnit med nånting, men allt tar sin tid.

Hoppas på sovmorgon i morrn, men det är ju upp till barnen som vanligt. Ville gick och la sej med dryga 39 graders feber nu så vi får väll se hur natten slutar.

Hoppas att ni har haft en bra da!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv. Verkligen superhärligt!

2011-06-02 @ 22:40:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tur det gick bra för hästen denna gång. Läskigt när så stora djur inte vill åka.

Sommaren bjuder på lite data tid, men det är u ok. Finns faktiskt annat i livet också.

Ha det så bra.

2011-06-03 @ 07:57:56
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0