Mini lördag

Jaha, idag var det onsdag, dagen mitt i veckan, elelr mini lördag som vissa föredrar att kalla denna dagen.
Min onsdag kommer att gå till hästarna. Nu på förmiddagen ska jag rida. Och senare i efter middag ska jag åka med en kompis som ska träna för Peter Erikosson. Ska bli kul at åka med på en sån träning. Jag hoppas på mycket insperation till min egen ridning. Själv är jag inte med och rider för att jag helt enkelt inte vågar. Fantastikst vilken jävla fegis jag är!!!!

Nu är Possans och min nästa tävling bokad. Det blir nästa fredag i Nässjö på en lokalhoppning. Förhoppninarna om att vädret blir bra är stora då tävlingen går på gräs. Jag gillar inte gräs:/
Men jag känner att jag måste starta nu snart innan jag mesar ur fullständigt.
Jag är anmäld till 1m och 1.10. får la se hur det blir med det.
Skulle vara bra om jag kunde åka iväg och träna lite. Men nu är det så att dom jag brukar träna för har hårda banor och där vill inte jag rida med min lilla Poss. Så det blir inget av med det hela helt enkelt.
Nu har jag dock en liten plan om att jag ska åka iväg och hoppa nästa vecka på ett annat ställe. Hoppas på att det blir bra.

Nu ska jag gå och se om jag hittar nått att dra över huvet. Är inte så nöjd efter gårdagens frisör besök tyvärr:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0