Lycka till!

God morgon alla ni!! Själv har jag varit uppe en stund nu. Hästarna är både fodrade och utsläppta och frukosten är strax i magen. Nyponsoppa och kaviar smörgås, vet ni hur mycket det INTE går i hop!? Nåja......

Det kom ju lite regn sen iallafall så jag hoppas på att banan ser fin ut idag. Jag ska strax åka dit nu och se efter. Men jag känner inte att jag behöver skynda för det känns som att det har kommit ganska lagom med regn ändå.
Idag ska jag alltså vara banchef på Vimmerbys regionala hopptävling för stora hästar. Det innebär ett antal timmar i gassande sol om väderet som visar sej nu kommer att hålla i sej hela dagen.
Men det ska bli kul att se alla fina hästar. Kul att se så många som man känner åxo.

Hoppas nu att DU SOFIE inte bangar, utan att du kommer med dina fina hästar:)

Ni övriga som inte ska till Vimmerby och tävla får ha en underbar dag iallafall.
Och ni som ska tävla ett STORT LYCKA TILL!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du inte fick solsting!

2011-06-12 @ 20:01:13
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0