Lite småplock

Idaghar dagen flytit på riktigt bra.
Jag red Widde på morgonen och efter det åkte jag in till stan och vaccinerade Ville. Sen var det bara hem och byta kläder igen för att rida nästa häst i paddocken. Agneta var med mej och red på Pom samtidigt så nu är allt i stallet klart.
Maten är lagad och ligger i magen och nu är barnen och jag själva hemma.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen. Har en hel del som jag borde göra... typ lägga in en massa ren tvätt i garderoberna. Det är väll bara att ta tag i det helt enkelt.



Måste byta till rena lakan i sängarna åxo. Jokke vaknade av en obehaglig vätska som kom från en av små pojkarna...hehe... en olycka händer så lätt:)

Hepp... bäst att sätta fart alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0