Klibb och klabb

Det verkar som om det har regnat och åskat i större delen av landet de senaste dagarna. Vimmerby måste vara hålan som vädergudarna inte hittade till.
Här är det varmt, klibbigt, kvavt och soldisen ligger tätt.

Jag har varit ute i skogen och skrittat på mina hästar nu på förmiddagen. Så nu kan det gärna komma lite regn.... åskan kan jag väll vara utan men det vore skönt att få bort lite av det kvava och då antar jag att det måste till lite åska. Så det är välkommet att komma just pricis nu!

Till kvällen ska jag åka till Qvillö för att se Agneta träna på Pom. Ja det fick bli så.
Där får det gärna vara uppehåll så länge jag vistas ute, hehe:)

Jag var inställd på just regn idag. Så mi stackars lilla Olle pojke fick långbyxor på sej till dagis. Stckars!!!  Jag får väll försöka gott göra honom det senare genom att ge han en liten glass. Då brukar det mesta bli förlåtet:)

Nähe, jag ska väll kämpa vidare med min tvätt nu då.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Haha, lite flygbilder får man lov att bjuda på ibland :P

Hon var duktig de sprången hon hoppade men det var väldigt störigt att det skulle ta fem försök minst på varje liten stock... De hoppar hon utan minsta tvekan hemma :/

2011-06-09 @ 14:02:54
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

ja fy så äckligt det varit! dessutom lade fläktarna av inne på jobbet så man nästan tuppade av utav värmen

2011-06-11 @ 15:38:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0