Ja lever

Jo då, jag är här och jag lever. Det är bara lite ont om tid för att sätta sej här framför datorn.

Det blev ingan tävling för mej i helgen. Jag var i svarttorp på fredagen med Agneta och Pom. Då låg banan under vatten och jag bestämde mej ganska så snabbt att jag inte skulle åka dit med Possan dagen efter.
Så nu hänger min mfina kavaj och bara ser fin ut ett tag till:) Jag måste ju ha det optimala tillfället för att visa upp den:)

Idag ska jag nog påbörja städningen av mitt stall. Regnet bara öser ner utanför och det känns som om det vore lämpligt att hållatill inonhus. Det kommer inte gå så snabbt utan det blir en eller ett par boxar om dagen.

Dagens ridning vet jag inte hur det blir med. Om regnet ska forsätta så kanske det blir ridhuset, eller inget alls.
Men jag klagar inte, det är bra att det regnar! Man får bara planera om dagen lite efter vädret.


Ha det bra alla ni!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tråkigt att ni inte kom iväg men det kommer fler gånger :D

2011-06-19 @ 11:11:17
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

vi hade nästan regn in i stallet imorse! helt vansinnigt regn

2011-06-19 @ 11:28:33
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0