Höskörd!

Igår påbörjade vi våran höskörd. Pappa han och slå alla ängar så nu hoppas vi bara på toppen väder några dagar framöver.                         

Jag rider och rider mest. Igår tog Sofie och jag transporten och körde två av våra hästar till ett bättre ställe där vi kunde galoppera lååååånga sträckor. Det känns i benen idag kan jag säga!

BTW, min midsommar var helt underbar. Alla kompisarna var sammlade och vi hade jätte roligt, iallafall jag=)
Barnen hade åxo roligt det kan jag lova:)

Nu ska jag strax ut i det härliga vädret och på börja vad jag hoppas blir ännu en underbar dag!

Kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt med långgalopp :D

2011-06-27 @ 12:23:54
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0