Grodis

Godmorgon!
Idag blir det ett litet breake i sysslorna här på gården för min del. Jag tar med mej Olle och åker på lekdejt på "Grodis".  
Jag har inte badat än i år, Olle gjorde sitt premiär dopp i gårkväll när vi var med hästarna på träning. Olle hittade några likasinnade och kom efter mycket tveksammhet ner i en pool:)
Nu är han helt ovetandes om vart vi ska och jag ska låta det vara så tills vi kommit dit. Lika bra så slipper man tjat.

Igår lyckades jag bli klar med ytterligare en box i stallet, tvättat alltså. Nu är det bara åtta kvar:/

Den här veckan är det mycket att göra, dock har jag bara tre dagar på mej att bli klar med alltihop.

Hoppas att ni får en bra dag i solskenet!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till med alla sysslorna :)

2011-06-28 @ 21:38:01
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Ja det var det verkligen :)

2011-06-28 @ 22:59:01
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0