Frukost framför datorn

Alldeles riktigt, jag intar min frukost här framför datorn nu. Riktigt varmt är det ute. Det var nästan lite väl varmt redan när jag tog ut hästarna vid 6.30.
Om en dryg halv timma så ska jag sitta på hästen borta i paddocken. Sofie och jag skulle visst få lite träning här hemma. Lyxigt att slippa åka iväg:)
När träningen är slut är det dax för två av hästarna att få nya skor. Ska passa på att sätta i blindbrodd åxp efter som vi ska tävla på gräs på fredag.

När det är klart så ska höt köras in. Älskar doften av nyslaget hö som ska upp på skullen, men jag ogillar starkt när fläckten ska stå å låta dag som natt sen..........

Nä, dax att göra sej klart!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyx att få träning hemma :D

2011-06-29 @ 10:48:57
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Vilken tur att du behöll hästen! Du är ju så duktig och sliter så hårt och du är verkligen värd att ha en riktigt bra häst!



Tack snälla du för dina fina ord <3

2011-06-30 @ 19:58:29
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0