Blixt och dunder

Vid klockan 3.30 i natt så vaknade jag av att det åskade så in i den. Som tir var så sov barnen vidare helt lungt utan att märka ett dugg.
Jag tyckte även att det ringde en singnal i telefonen. Det tyckte jag var väldigt lustigt så jag gick ner för att kolla. Inget missat samtal, konstigt!
Men när jag ändå var på benen så drog jag ur alla sladdar till dator, telefon och tv. Sen kunde jag lungt gå och sova igen. 

                                            
                                                     bilden är från google

Det lät som om det kom reält med regn åxo. Men det är nog bara bra efter gårdagens hetta. Nu sätter det nog fart på gräset där ute:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0