Blir upp äten

Är det för att vädret inte är så bra ute som alla flugorna vill komma in i huset och dela bo med oss tvåbenta? Det känns som om jag blir uppäten eller rentutav utkörd ur huset av alla dessa jävla flugorna. TOKIG BLIR JAG!

Igår la min torktummlare av. Det började låta en massa om den så det var bara att stänga av den. Vet inte hur jag ska göra nu, ignonera den brukar vara ett försträffligt allternativ:)

Jag lyckades rida två av hästarna medans solen sken igår. Under den timman som det ösregenade satt jag självklart på sista hästen. Det var Pom som fick ut och trava 8 km i ösregn. Man kan säga att han fick öva på att gå i vattenpölar iallafall:)

Nu på förmiddagen ska jag försöka få alla tre hästarna skrittade. Pom ska skrittas för att han fick ett så långt travpass i går, och Widde och Possan ska skritta pga att dom fick IRbehanling i går.
På eftermiddagen ska jag ägna tiden åt mej själv och sjunka ner i frisörstolen. Lyx!


Hoppas att ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blä för flugor!!!!!!

2011-06-21 @ 10:58:42
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: Tack :D Så glad att hon fungerar igen :)

2011-06-21 @ 20:59:31
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0