Big Brother final

Sitter igentligen vid tvn och kollar på finalen i Big Brother. Men i pausena så sätter jag mej här vid  datorn.
Vädret har varit toppen.
Idag har vi varit ute hos svärfar och grattat på hans födelsedag.
Efter det tog vi en sväng till kyrkogården för att "hälsa på" en vän som försvann för ett år sedan idag. Känns tragiskt när hela kompisgänget samlas runt en gravsten. Men det var stämmningsfullt på nått vis. Det läskiga var att jag drömde om honom natten till idag. Han var med oss kompisar och festade och allt var som vanligt.

Jag han bara med att rida en häst idag så det blev Possan som fick sej ett pass i paddocken.

Nu måste jag tillbax till soffan.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0