Ut å skritta

Ja nu är min lilla dagisgosse på väg hem. När dom är hemma så kan jag ge mej ut å skritta på mina hästar. Och vet ni va?
Jag tror nog att jag kan få lite sol på mej medans jag sitter där på hästryggen.
Jag blir så possitiv till saker och ting bara solen kikar fram.
Det är nästan så att kylan glöms bort, men bara nästan!

Just nu bara längtar jag ut till hästarna. Och det bästa av allt är att stallet är färdig mockat och allt foder är klart. Tummen upp för mej!

När solen skiner så kommer jag på en massa saker som jag vill påbörja. Jag är lite impulsiv och vill gärna sätta fart nu direkt.
Men mitt närmsta mål är att få iväg Possan till veterinären. Känns som jag vill få lite ordning på den biten nu.
Så vill jag sättaigång Osario åxo. Hur lång tid kan det ta och sätta igång en häst som vilat i nästan två år? Ingen skada juh!

Näe.. ska gå  dra på mej ridkläderna nu. Jippi!!!

Kommentarer
Postat av: angie♥

sv: tack:) jo sparkarna o rörelserna e helt underbara<3 speciellt när d e så tydligt att man känner d utanför

2011-01-27 @ 14:32:02
URL: http://rockinjelica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0