Trött

Jag är verkligen as trött. Faller nog snart i koma. Det är verkligen bara en massa skit på tvn åxo så det är ju ingenting som gör att jag måste vara vaken.
Ska nog gå å sova.

Måste bara berätta att Pom skötte sej jätte bra på träningen idag. Han var kanon och han bara fortsätter att överraska mej.
Jag är så glad att jag har haft tålamod att vänta ut honom.
Nu hoppas jag att han ska fungera på tävling med så klart! Men vi tar en sak itaget.Förtroende för varandra tycker jag att vi börjar få iallafall.
Han är en toppen häst! Vad ni än säger!! :)

Nu lockar min säng på mej!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Härligt när det känns så bra :)

2011-01-31 @ 08:59:09
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina S

såklart han är en toppenhäst!

2011-01-31 @ 11:48:11
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0