Tillbax!

Nu är jag tillbaka i rutan igen! Nytt tangentbord är inhandlat av min kära sambo.
Jag ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga skrivande och bristande kommentarer under den senaste tiden. Men det gick helt enkelt inte att skriva och i bland ballade det ur totalt och gjorde pricis som det ville. Oki, det var starkcider som hamnade i tangentbordet men inte blir man så onyckter av så lite!?

I förmiddags kom jag iväg ut i skogen med båda hästarna. Helt underbart!!
Här är det 5 plus grader och solen tittar fram en gång ibland. GÖTT!

Idag blev lunchen lite inprovocerad här hemma, det fick bli mat från sibylla. Ett alltid lika lyckat knep:)

Nu är jag själv med barnen resten av dagen/kvällen eftersom Jokke jobbar. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Disken är klar, tvätten är klar, städa gr iof alltid att göra men det är ju som sagt ett evighetsprojekt.
Vi får se var det bärav....:)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0