Strålande sooool

Solen är helt underbar just nu. skiner som bare den!
Det tog faktiskt inte emot så mycket i morse när jag gick upp för att fodra och släppa ut hästarna. Det kändes varmt och det var inte äns becksvart ute. Helt unberbart!

Nu har jag intagit min frukost. Den bestog av mitt gröna te (obligatoriskt) och lite rostat röd med skagenröra som bästa Sofie gjorde till mej igår!! TACK!!!
Till och med Ville älskade röran. Han blev skit sur när han inte fick mer:)

Idag blir det ridhuset igen. Och i eftermiddag ska en av dom få hoppträna lite.

Nähe, vad säger ni?
Bäst å börja dagen kanske?



Bilden är från google

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det förra inlägget är det som ligger överst nu. :) Det om 30-dagarslistan. Jag hade påbörjat det för några dagar sedan och sedan inte hunnit med så när jag publicerade det hamnade det inte överst på bloggen. Så jag tog bort det och gjorde om det. :)

2011-01-30 @ 09:54:42
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn Hemligt Pris Från Göteborgs Horse Show hos mig

jodå han får smärtlindring och inflammations dämpande (?)så nu e han ganska pigg för till fället men ser inte så roligt ut

2011-01-30 @ 12:26:04
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina S

SV: ja det är riktigt irriterande! kanske får föreslå för markägaren att ta ned all skog som skymmer så att solen inte kommer åt där (har tänkt tanken ett antal gånger). :P

2011-01-30 @ 12:42:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0