Står inte ut!

Jag står verkligen inte ut med att Olle provocerar Ville HELA tiden! Å Ville skriker för minsta lilla åxo och är hur mammig som hellst.
Mitt huvud bankar och gör för jävla ont. Ingen bra eftermiddag på en dag som började så bra:(
Vad göra?


Funderar på att dela av Olles rum så att Ville kan få halva. Typ sätta byrån mitt i rummet som en rummsavdelare. Men för att kunna göra det har jag bett Olle att plocka iordning sina grejjer som ligger utspridda överallt. Och det lär ju inte hända. Så vi får väll se hur det blir med den saken.

Nu måste jag g och häva i mej lite panodil så jag kan fortsätta leva.

Kommentarer
Postat av: sofie

Men olle då redigt trotsig tror jag ;)

2011-01-17 @ 16:39:24
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

å hoppas panodilen hjälper :/

2011-01-17 @ 16:39:57
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0