Städa, tvätta, plocka, vika......

Min dag just nu består av att tvätta,städa, plocka, vika..mm, mm.
Inget tar slut. Det finns verkligen ingen ände på nått här.
Viker jag en hög med tvätt så är nån där å river ner den så jag får börja om igen. Plockar jag undan alla leksaker på golvet, ligger det strax nya där igen. Allt är ett evighetsjobb. Inte undra på att man aldrig blir klar. Det finns ju inget mål!
Tvätten blir heller aldrig klar. Torktummlaren tar en hel envighet på sej att bli klar och bättre blir det inte av att Ville går å vrider på knapparna hela tiden. Ställer om alla program eller stänger av maskinen helt.
Samtidigt som han bara tjuter och är tjurig!
Det har iallafall blivit rena lakan i sängarna och lite städning på övervåningen. På Oles rum har jag bara skövlat bort dom största "sopphögarna".
Jag har även fått ihop lite som ska sänkas. Lite urväxta kläder bla. (kan ju inte spara på allt)

Bäst att återgå till mitt evighetsjobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0