Sssååååå segt

Skulle kolla alla mina bloglovin inlägg men herreguud så segt det var. Nu är det några kvar att läsa men dom får jag ta i morrn. Vet inte varför det skulle va så jätte segt nu för.

Äntligen sover iallafall mina barn. Det tog en stund innan Ville skulle sova. Han satt fast på mej som en igel. När jag försökte lägga ner honom i sängen klämde han sej fast på mej och vrålade. Så han fick följa med ner til soffan igen. Efter nån timma var han så trött så han inte orkade hålla ögonen öppna och då gick han med på att ligga i sin säng. Undra bara hur länge?

Widde fick sej iallafall en omgång med tömmkörning i ridhuset på eftermiddagen. Det är som om han gick på ett minfält. Han exploderar en gång i bland och han beter sej som om han vore på spanska ridskolan eller nått. Han för kaprioler och alla möjliga konster. Men han skenar inte iväg utan han bara brallar på stället typ. Knäpp!
Han får inget kraftfoder och jag motionerar honom så gott som varje dag. Nåja, i morrn ska han få springa av sej lite. Då ska han få hoppa. Hoppas att det inte bara blir spring utan att han hinner lyfta lite på benen åxo.


Nu säger jag tack för mej och går å lägger mej i sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Min mamma är lite så att om jag frågar något så säger hon vet inte, men när jag bestämmer ngt är det fel...

2011-01-24 @ 07:21:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

Oj vilken energi han har, men roligt med tömmkörning :)

2011-01-24 @ 08:19:15
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

SV: eller hur, härligt när man hittar sån energi

2011-01-24 @ 08:54:17
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina S

SV: haha ja precis. :P men de ska ofta tjura en del med. iaf min mamma

2011-01-24 @ 09:22:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0