Skit åxo

I natt sov barnen prisic som dom skulle. Helt exemplariska båda två. Tror ni då att jag kan sova? Näe, vaknar med värsta magontet vid två och somnar inte om igen förrens vid sex tiden. ett tag låg jag inne på toalett golvet då jag trode att det skulle komma upp nått. Men inte då. Allt höll sej där det skulle och min magen gjorde bara mer och mer ont. Nu känner jag av det lite men inte alls som inatt.
Jag vill absolut inte ha hit nån magsjuka eller liknande. Jag har verkligen inte tid för nått sånnt!

I dag har jag lite önskemål på vädret.



Tror ni att det skulle gå att ordna??
Jag vill rida i strålande sol idag.
Får väll se hur det blir med det.

Nu ska Ville och jag skjutsa Olle till dagis innan det är dax att gå ut i stallet.


Kommentarer
Postat av: sofie

Men usch då mia, stackars dig Krya på dig!

2011-01-25 @ 11:33:30
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: Saidingeborg

Keep up the good work.

2011-07-01 @ 08:57:36
URL: http://saidingeborg.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0