Ponnyakuten

Nu har jag pricis sett på set första, eller egentligen andra avsnittet av årets ponnyakuten. Helt otroligt vilka ponnysar/ungar det finns.
Det var ju vissa av dom som man kännerigen så det vore ju kul om just dom kommer med.
Nu väntar vi på lite barnvakt här i stugan så jag snart kan dra iväg på möte.

För att få eftermiddagen å gå har vi ägnat oss åt lite leklera... eller Olle lekte med leran och jag målade målarbok. Jag tycker att det är löjligt kul att måla i målarbok. Antar att det är för att jag är totalt värdelös på att rita. Roligare att fylla i det som nån annan har ritat. Hoppas att mina barn får det lättare för bild och form än vad jag har/haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0