Nu funkar det igen

Hade räknat med att sitta å glo på nått tråkigt på tvn i kväll efter som modemet inte funkade. Men det var inget större fel. Det var bara en propp om hade gott. (som vanligt)  Det tog bara en väldigt lång stund å lista ut vilken. Nå ja, det ska ju märkas att man bor i ett gammalt hus.
Men nu r det glömt för nu funkar ju allt igen och jag slipper tvn.
Jag hatar när det är en massa skitsport som ska sändas på bästa sändningstid och puttar bort program som jag vill se.
Den ända dagen som det var normal tv-tablå var igår kväll, då var jag inte hemma.

Den här dagn har varit rätt seg faktiskt. Lite lek på barnens rum, jag lyckades även få Olle at leka lite med lera idag igen så jag kunde måla lite målarbok:)
Nu sover dom små liven och jag hoppas att dom gör det hela natten.

Vi får höras i morrn igen......

Kommentarer
Postat av: tobbs

Hej! fin blogg du, själv driver jag en personlig/modeblogg kanske något för dig att sysselsätta dagarna genom att läsa? kika gärna in! http://tobbs.se :D

2011-01-20 @ 22:22:46
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0