Nu börjar det

Nu har jag fått hem alla jurnaler på Possan. Nu börjar all granskning och alla mina tankar sättsigång om vad jag ska göra med henne. Men det är skönt att kunna ha jurnalerna framför mej och sätta mej in i problematiken lite mer.
Jag har varit på två olika kliniker och det verkar vara helt olika bedömmningar beroende på vilken veterinär jag har haft.
Mycket lustigt!
Men nu ska jag iallafall dra mej ner mot skåne snart igen och för hoppningsvis få ett slut på detta.


Nu har tjejen som gjort lite el-koplingar på Pom åkt för dagen. Hon fick loss otroligt mycket så det ska bli intressant och känns hur det blivit efteråt.
Om min häst nu kan tänkas få på sej en sko!?


Jag han inte med nån ridning på Widde idag. Det gör inte så mycket. Han har varit ute å skrittat en timma om dagen nu och jag tror jag hinner med han en sväng i morrn innan IR- Anna kommer till honom.


Nu ska jag fortsätta plugga jurnaler.
 HÖRS!





(pappa ring mej!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får någon ordning på henne nu! Men du vet ju iaf att du fick en super fint föl av henne, tur att hon är ett sto ju.



håller dock tummarna att hin blir hoppehäst igen!



kramis

2011-01-20 @ 13:17:35
Postat av: sofie

Det kommer det annars så får hon ju jätte fina föl som kommer bli minst lika fina som possan :)

2011-01-20 @ 13:26:41
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0