Nu är det min tur!

Nu verkar det som att det är min tur att bli sjuk. Attans åxo! Jag har inte tid med sånnt trams.
Olle mår iallafall bättre idag. Det gjorde han redan igår. Men han får trots det stanna hemma från hans första dagisdag som skulle ha varit idag.

Jag är SÅ STOLT över Pom Boy. Han uppförde sej jätte bra på hoppträningen igår. Känns bra inför kommande säsong.
Hoppas att Widdes broddtramp ser bättre ut idag. Om jag kommer ihåg ska jag ringa och boka en tid till honom med IR- Anna. Det är nått som inte stämmer med honom. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Kanske är det musklerna som har placerat om sej under all snöridning. Men jag vill iallafall kolla upp det så att det inte hinner gå förlångt och utvecklas till nått dummt.

När stallet är mockat och mitt vagnsbarn sover så ska jag nog förska taigen mej lite på soffan.
Det känns som om jag har svalt ett bowlingklot och satt raketer i öronen. Känns inte så bra med andra ord!

Hoppas att ni får en bra dag!
Vi hörs senare.....

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

hoppas du inte blir sjuk

2011-01-11 @ 09:41:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ni var superduktiga å träningen ju =) Jag sa ju det, nu är våra hästar vuxna och mogna =)

2011-01-12 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0