Några tankar om gårdagen

Det här med isracing föll ju inte mej i smaken direkt. Det gick inte hem hos min sambo heller som tur va.
Ingen av oss har någonsin varit motorintresserade, kasnke sitter nått i det!?
Vad är det igentligen som får så många att komma ur sina vinter iden bara för en sån här gjejj?
Jag menar, dom måste verkligen ha vänt på varenda sten och stubbe och kollat i varje buske i hela socknen för att leta fram allt lustigt folk.
Vad är det som locka? Cyklarna? Festen? Spriten? Gemenskapen? Kylan? Sporten?
Inte faan vet jag men man var ju ständigt rädd för att man skulle bli slickad i örat av nån fylle gubbe eller liknande.

Jag förstår att det behövs många vakter på ett sånnt ställe.

Om själva åkningen nu då.
Jag tyckte inte att det var nån speciell action i det hela.
Det var fyra stycken som körde runt ett par varv och det hela var över på mindre än två minuter. TVÅ MINUTER!
Fattar ni? Man hinner inte änns få till koncentrationen och hitta nån av förarna på banan.
När dom två minutrarna hade gått var det dags att fixa till banan en kvart. Sen blev det två minuter körtid igen och så höll det på ett par timmar.
Man kan ju inte ha kommit dit för att se på åkningen, eller? Det måste ju ha varit för att snacka skit med folk. Höra lite skvaller och dricka sprit.

Jag hade iallafall trevligt och vill tacka Sofie, Crisse och Tobbe för en rolig afton!



Bilderna är inte mina egna utan hämtade från google.


Kommentarer
Postat av: Lina S

SV: Håller helt och hållet med dig! Bilar ska funka!

2011-01-29 @ 10:04:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina S

SV: låter bra det!

2011-01-29 @ 10:06:02
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: sofie

Hahahaha Du är rolig du slickad i örat!? jo men det kan man kanske säga att vi nästan blev ursch så äkliga dom var ;) Men skoj hade vi i alla fall!

2011-01-29 @ 10:14:32
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com
Postat av: Lina S

haha tur gubbarna höll sig på avstånd

2011-01-29 @ 10:29:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0