Min sadelkammare!

Här kommer ett inlägg om min sadelkammare. Tänkte göra ett sånt på min förra blogg men det blev aldrig av. Jag hittade dom bilderna som jag tog då plus att jag tog några nyss när jag var ute.
Dock är det väldigt ostädat. Båda ggr när bilderna togs. Ber om ursäkt för detta.
Här kommer lite iallafall.


Detta är inte taget idag men här ser ni mina sadlar. Jag tar bort schabrak och sadelgjord efter varje gång jag har ridit och hänger det på pinnen under respektive sadel.


Här ser ni hur det ser ut bland mina träns.
(inte taget idag)


Så här ser det ut där jag förvarar skydd, lindor , refelxer och allt annat:)
Ostädat och bilden är inte tagen idag.


Den här bilden är från idag och här ser ni mina schabrak. I den högra högen är dom lite tjockare och den vänstra lite tunnare schabraken.


Bilden är tagen idag och visar mina sadlar.


Mina träns som dom ser ut för dagen.


Slutligen en bild som visar hur jag förvarar mina täcken uppe i taket! Här gäller det att använda ytan till max.



Hoppas att ni tyckte att det var skojj med en liten inblick i min sadelkammare. Gillade ni det kan jag ju göra nått mer liknande från nånannanstans.


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

Skoj, vad fint du har det!!

verkar vara gansak stor sadelkammare vill också ha de... min e ganska liten

2011-01-12 @ 13:53:00
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vadå ostädat??=) Jag tycker att det ser ut som du har väldigt bra ordning i din sadelkammare=)

2011-01-12 @ 13:57:31
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Oj så fint! :) Och vad utrymme och grejer

2011-01-12 @ 18:10:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

SV: oj det är ett tag! kommer bilder på min lilla sadelkammare imorrn kanske :P

2011-01-12 @ 18:14:05
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ååh jag saknar ridningen :(

fin häst du har!

2011-01-13 @ 10:24:14
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0