Medecin/gift

Jag satt igår kväll och ojjade mej över att det killades i halsen hela tiden och att jag hostade så hemskt så Jokke fick nog. Han hämtade fram en flaska som pappa köpt utomlands. Jag kan inte rikgit svara på om det är medecin eller om det är gift. Det smakar för jävligt och jag känner mej onykter efter jag tagit en liten hutt.

Men ni ska tro att det hjälpte!
Jag har sovit jätte bra i natt utan att ha det minsta ont i halsen eller hostat.
Tack! Tack! Tack!
Tog nyss en hutt igen för att försöka bli ännu bättre. Känner mej snurrig!
Nåja, bara jag kan rida till kvällen så blir nog allt bra! =)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

ser inte vad det står på tyvärr, men de verkar vara ngt som dämpar hostreflexen. skönt ju! cocillana etifyn sover man gott på också. är etylmorfin i det!

2011-01-13 @ 13:20:48
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0