Lunchdax

Nuhåller jag på att laga mat. Idag blir det pastagratäng med skinka och purjo. Olle är på väg hem från dagis och Ville ska väckas ute i vagnen. Vilken härlig dag det är!
Lite ledsen att jag inte hunnit rida:(
Frågade lite snällt om inte jokke kunde komma lite sent till jobbet så jag han å rida lite i solen, men inte. Trode nog inte det heller.
ag kommer nog inte kunna få ut Olle sen heller. Han tycker nog att han har fått tillräckligt med luft på dagis är jag rädd. Det hade verkligen inte suttit fel men en promenad i solen ida.
Känner för lite friskis och svettis jympa åxo. Men vill inte gå själv=(

Det är så mycket jag abra VILL hela tiden.

Tack för kommentarerna i förra inlägget. Dom värmer men jag är fortfarande förbryllad.

Kommentarer
Postat av: sofie

Å vad gott är oxå hungrig! Jag hade kunnat följa med om inte ramona skulle komma ikväll men nu kommer ju hon och det tar nästan 1 tille per häst så lär ju inte vara hemma fören i natt :)

2011-01-20 @ 13:53:21
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0