Lite sovmorgon

Jag fick faktiskt sova ganska länge i morse. Och natten blev lite sissodär. Jag hade inte märkt att Olle hade kommit in och lagt sej i sängen brevid mej. Det märkte jag somförst när Ville skrek och åxo ville ligga brevid mej i sängen.  Jag sover inte så toppen när jag har två barn i sängen som jag är lite oroligöver om dom ramlar ner eller inte.
Men det gick ju bra. till och med Jokke kunde knöla ner sej nånstans där i mellan när han kom hem i morse.

Jag hoppas på sol idag. Det är på nollan och det ser ut som om solen inte skulle ha så mycket moln att komma igenom.
Det hade varit så härligt att kunna vara ute med barnen nu på förmiddagen i sol. Sitta lite framför stallväggen och bara njuta en stund. Får väll se vilket humör solen är på.

I övrigt så ser den här dagen mest ut som alla andra. Men jag har ju ingen häst å rida på dan så jag hade tänkt att jag skulle få lite annat gjort. Lite smörjning kanske? Det är behövligt.
Fram mot kvällen blir det hoppning på Little Wind.

Nu ska jag se om jag kan läsa era inlägg på bloglovin.

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

SV: Roligt att du tycker de :)



skoj med hoppning ikväll :)

2011-01-24 @ 09:33:58
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0