Kallt som fasen

Jag som vill ha värme och vår verkar visst få vänta. Just nu visar min termometer utanför köksfönstret -8,3. Brrr... kallt!
Tog på barnen en extra tröjja innan det är dax att gå ut.
Natten har varit bra förresten. Har sovit bra, både jag och barnen. Tråkigt det måste vara för er läsare att läsa om hur jag har sovit, var jag har ridit, hur jag mår, hur vädret är,osv,osv. Men tyvärr är det just vad min vardag består av, just nu iallafall.
Jag är beroende av deet jävla vädret eftersom jag är ute så mycket. Min sömn speglar min kommande dag. Och barnen är ju mitt allt:)
Stå ut eller skit i att läsa!
Ni somläser måste ju tycka att det är en gnutta kul eftersom ni kommer tillbax. Eller är ni bara jäkligt nyfikna av er??
Skitsamma, ni är välkommna i vilket fall!

Nu är det dax att göra oss klara för avfärd mot dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0