Isracing

Ikväll blir det isracing i Målilla för hela slanten.
Pax för att inte frysa ihjäl!
Vad faan ska man ta på sej lixom?
Jäklar jippo att ha när det är svinkallt ute.

Nu är det så att jag vet knappast var speedway innebär och jag har aldrig sett på det. Jag har "tönt" förklarat det och trot att jag aldrig skulle behöva se på det.
Nu ska jag ju trots det åka å se på det, och tillråga på allt så åker dom på is, eller?
Det går ju bara runnt runnt runnt runnt och så låter det lite brummm.
Jag är inte den som är den. I give it a tray helt enkelt!

Men skriver jag inget mer senare så vet ni att jag antingen har tråkat ihjäl eller frysit ihjäl!

Nu måste jag få i mej lite ost och skinkpaj innan det hela drar igång!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas du inte fryser ihjäl!

2011-01-28 @ 19:56:46
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0